ارزش های اصلی ما در شرکت ایرالکورت

توجه و تمرکز بر مشتریان

ایرالکورت همواره حقوق مشتریان خود را محترم شمرده و با تاسیس باشگاه مشتریان ایرالکورت علاوه بر ارائه جزئیات پروژه جوایزی را هر ساله به  قید قرعه به آنها ارائه می دهد.

 

پایبندی به ارایه محصولات باکیفیت

استفاده از مجربترین متخصصین ساخت و نصب درب و پنجره های دو جداره آلومینیومی، ترمال بریک و کرتین وال. ارائه برندهای برتر پروفیل ایران و جهان در پکیج واحد برای مشتریانی با سلایق گوناگون.

قیمت های رقابتی

به دلیل عرضه مستقیم محصول از کارخانه به دست مشتری ، ایرالکورت بهترین قیمت رقابتی را در میان سایر شرکتهای درب و پنجره  آلومینیومی، نما در ایران ارائه می نماید.

گارانتی محصولات

تمامی محصولات درب، پنجره و نمای ایرالکورت در سراسر کشور دارای گارانتی می باشد و این مسئله باعث افزایش اعتماد مشتریان گردیده است.

15 سال تجربه گرانبها

فرآیند ساخت محصولات درب، پنجره و نما به شکلی است که فقط متخصصین با تجربه توانایی این کار را دارند. ایرالکورت با تکیه بر توانایی و قابلیت های کارشناسان فنی خود، همواره بهترین محصولات درب، پنجره و نما را عرضه می نماید.

پشتیبانی عالی

واحد پشتیبانی فنی ایرالکورت در روزهای هفته آماده ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی محوصلات نصب شده در سراسر ایران می باشد. با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان و خدمات ما استفاده نمایید.

شرکت ایرالکورت در سال 1385 فعالیت خود را در زمینه تولید در و پنجره آلومینیومی ترمال بریک و اختصاصی به همراه نمای شیشه ای(کرتین وال) در زمینی به مساحت 3000 متر مربع و سالن تولید به مساحت 500 متر مربع در شهرک سرمایه گذاری خارجی استان آذربایجان شرقی(تبریز) شروع به فعالیت نمود. به کارگیری از ماشین آلات اتوماتیک اروپایی و همچنین پروفیل های معتبر لورنزو، رینرز، شوکو المان، آلومیل، آساش، آلوتک ؛کورت اوغلو و ناس پن(پروفیل چوب آلومینیوم) و یراق آلات با کیفیت گیسه، جی یو آلمان و با همکاری پرسنل آموزش دیده در کشور های ترکیه ؛ آلمان و ایتالیا مطابق با استاندارد بین المللی (RAL) تولیدات با کیفیت و متمایز خود را از همان ابتدا به سراسر کشور عرضه نموده و در مدت کوتاهی  به یکی از برندهای مطرح در صنعت تولید در و پنجره آلومینیوم ،آلومینیوم ترمال بریک و کرتین وال تبدیل شد، که با توجه به تولید با کیفیت و رضایتمندی مشتریان ایرالکورت همواره توانسته محصولاتی متفاوت را عرضه نماید.

<——(نمایی از کارخانه ایرالکورت)

پنجره کشویی منوریل

ارائه محصولات اختصاصی

عرضه انواع مختلف درب،پنجره و نمای آلومینیومی با پروفیل‌های ایرانی آکپا و آلسون و خارجی شوکو،آلومیل و… بنا بر نیازهای مشتریان گرامی

تحویل به‌موقع سفارشات

ما کلیه سفارشات خود را در کوتاه‌ترین زمان و طبق برنامه قبلی ارسال خواهیم کرد.

حضور فعال در بازار

بیش از 15 سال حضور در بازار تخصصی صنعت ساخت درب، پنجره و نمای آلومینیومی

بهترین روش فهمیدن هزینه‌‌ی واقعی پروژه درب، پنجره و نما است که توسط کارشناس حرفه‌‌ای اندازه‌‌گیری انجام شود و سپس، قرارداد کتبی که تمام جوانب کار، از تامین تا نصب را پوشش می‌‌دهد، داشته‌‌باشید و تمام ضمانت‌‌نامه‌‌ها را در بر گیرد.

هدف تیم متخصصین ایرالکورت این است که درب، پنجره‌‌ و نمای آلومینیومی پروژه شما را در چند روز نصب کنند. با این حال، در برخی موارد ممکن است با توجه به مقیاس پروژه‌‌ی در دست، بیشتر طول بکشد. البته اگر این مورد را پیش‌‌بینی کنیم، قبل از شروع فرایند نصب، این مورد را به شما اطلاع خواهیم داد. رضایت مشتری همواره در سرلوحه اصول شرکت می باشد.